mercoledì 18 novembre 2015

Zilele creatiei, lectie prescolari - Creation Days, sunday school lesson for preschoolers - I giorni della creazione, lezione Biblica per prescolari

  Am inceput cu grupa de prescolari sa ii ajutam pe copiii sa-L cunoasca pe Dumnezeu prin creatie. Neavand materiale tip planse sau flanelograf specific pentru creatie, am folosit ceea ce aveam adunat. Deoarece celor micuti le este mult mai greu sa se concentreze pe lungi durate de timp ( atentia maxima fiind maxim 5 minute consecutiv) am folosit lectii cu obiecte si multe lucruri practice pentru ei. Un lucru care m-a ajutat enorm a fost jocul de carti "Creation Memory Match" (il poti cauta de cumparat pe net, dar il poti gasi si aici ), sau iti poti crea tu insusi carti cu zilele creatiei.
  Materialul de lectie ce l-am folosit imparte zilele creatiei in diefrite lectii. Cardurile au fost utile pentru ca ei puteau sa le atinga, fiind deasemeni si frumos colorate. Eu le-am folosit in dosarul meu "Biblia", avand lipite cartile cu blutack in ordinea cum vroiam sa le predau copiilor, alternand ceva manual, cantecele specific pentru acea lectie, cantecel cu exercitiu de miscare, si folosind la sfarsitul lectie jocul Memo( Folosind doar cartile cu zilele ce le-am invatat, in set sunt cate 4 de fiecare fel, le insir pe toate pe o masa si le intorc cu fata in jos. Fiecare copil la rand incearca sa gaseasac doua la fel, cand le gaseste trebuie sa spuna ce a creat Dumnezeu in acea zi, este bine sa-i ajuti chiar daca nu stiu. Cine avea cat mai multe carti gasite castiga puncte in plus, deobicei un abtibild in plus, cateodata o bomboana in plus.).
  Sper ca aceasta idee sa iti fie de folos!
  Numai binecuvantari!
  MonicaNec.

Asa le-am folosit eu pentru lectie, folosind si cardurile din zilele precendente pentru a recapitula.

Nessun commento:

Posta un commento